2015. június 28.

Új szerkesztő a színfalak mögött

Sziasztok!
A blog kissé lemaradt önmagától, valamint a szerkesztőknek is
rengeteg feladata akad, így nem juthat mindenre idejük.
Itt jövök a képbe én. Afelers volnék, vagy ahogy többen ismernek, Afi.



Az oldalon jó ideje megtalálhattatok, illetve a fórumon. Talán a sorozat engem már annyira nem köt le, a rajongók munkáit három és fél év után is töretlenül követem. Ettől függetlenül persze láttam minden részt, hiszen a tavalyi és az idei feliratozó csapatnak is tagja vagyok.
(ha egy rész nem jön ki időben, 90%-ban miattam van :3)

Nem fogtok túl gyakran látni, leginkább a háttérben tevékenykedem majd, főleg azon, hogy a blogon tényleg mindent el tudjatok érni onnan, ahol annak a helye van. Értem ezalatt, hogy a fanfices részlegen belül megtaláljatok minden történetet, a képeken belül minden képekkel foglalkozó
posztot, és így tovább.

Magyarul, ha valamit nem találtok meg, engem kell szidni :3
Ez volnék én, ígérem, idővel mindenhol elkészülök a frissítéssel!
See ya!