2015. március 1.

Köszönetnyílvánítás Matroxtól

Nem gondoltam volna, hogy ez megtörténik
egyszer, de mégis...




Amikor ebbe az egész pónizmusba belecsöppentem, még azt se gondoltam, hogy egyáltalán kibírom azt, hogy egy olyan sorozatot nézzek amibe színes pónik vannak. De miután megnéztem az utolsó részt is, megismerkedtem a bloggal, a fórummal, és úgy igazából az egész fandommal. Miután jelentősebben belecsöppentem az egészbe, láttam, hogy Bitterman szerkesztői segítséget kért. Mivel bennem volt a vágy, hogy tegyek valamit a közösség érdekében, jelentkeztem is, és számomra még mindig hihetetlen módon igent mondott rá. Ekkor még úgy gondoltam, hogy mivel itt van Bitter és Shiron, akik már tapasztaltabbak e téren, szépen lassan bele tudok szokni a dologba. Akkor még nem tudtam, hogy hirtelen ennyi "felelősség" fog a nyakamba zúdulni. Szeretném megköszönni Bitternek a rengeteg érdekes posztot és a sok tőrődést, amit mindenki iránt mutatott. Igyekezni fogok, hogy én is minél több mindent megtegyek, hogy a magyar brony közösség sajnos lassacskán apadó létszámát örvendeztessem remélhetőleg élvezhető posztokkal és hátha több ember kedvet kap ennek a remek közösségnek a tagja lenni.

Matrox