2015. március 1.

Köszönetmondás, Shirontól


Minden, ami egyszer elkezdődik, 
véget is ér egyszer...



Ezúton szeretnék köszönetet mondani, Bitterman-nek, mentoromnak, és barátomnak a sok kemény munkáért, amit két év alatt a magyar fandomban letett az asztalra. 

Mikor megismertem az oldalt, már ő volt a főszerkesztő. Így én az ő posztjain keresztül ismerkedtem meg a magyar fandommal. Mikor szerkesztők jelentkezését hirdette, égett bennem a vágy, hogy tegyek valamit én is a magyar fandomért. Így jelentkeztem. Bizonyára mindnyájan emlékeznek a bemutatkozó posztra. Elfelejtjük, hogy mindenki, még Bitterman is így kezdte. De belevágtam, mert eldöntöttem. 

Minden egyes hibámat, Bitterman tanító jelleggel próbálta tudomásomra adni. Nem egyszer segített ki valamilyen számomra megoldhatatlan problémában. Akkor még nem tudtam, hogy ez a pillanat, mikor ezt a posztot írom, ilyen hamar el fog jönni. Ép ésszel, még mindíg nem lehet felfogni. 

Így zárásként, szeretném megköszönni Bitterman-nek mindent, amit értem, értünk és a fandomért tett. Köszönet egy mentornak, egy főszeresztőnek, és egy barátnak.

Shiron.