2014. október 12.

Egy új szerkesztő!

A Hunbrony már évek óta magyar Bronyk kedvenc honlapja, ahol minden fontos értesülés elhangzik a hőn szeretett sorozatunkról. Azonban a blog növekvő közönsége miatt kezdi kinőni Bittermant, így neki is szüksége lehet segítségre.

Bizonyára tudjátok, hogy nemrég szerkesztőket kerestek a bloghoz. Üdvözlök mindenkit, én Shiron vagyok. Én leszek Bitterman egyik segítsége. Magamról annyit, hogy nagyon otthon vagyok a Brony témákban. Egy ficemet többen olvashattátok, a Cloud Flyer élete című ficet. Nagyjából két év áll mögöttem e téren, és minden egyes részét imádom.

Egy egyszerű okból lettem Brony. Láttam a tévében, és felkeltette az érdeklődésemet. Aztán jött az, mint a többi Bronynál. ,,Na jó, megnézek egy részt, de csak egyet."Aztán jött a következő, majd a következő, majd a következő. Egy nap alatt kinéztem az első két évadot. És imádtam.

A hunbronyt másfél éve ajánlotta egyik ex-Brony barátom, és azóta mikor csak leülök a géphez, az az első, hogy megnézem. Innentől muszáj is lesz, mert Bitterman megbízik bennem. Én pedig minden tőlem telhetőt meg fogok tenni annak érdekében, hogy ti még többet kapjatok, és még több információ jusson el hozzátok. Remélem élvezni fogjuk egymás társaságát.